Hello Hello

07 June 2013

Untuk saya?




Assalamualaikum =]=]=]



Tahniah ape? Tahniah ape ni? Minggu lepas zuera dok tweet aku ucap tahniah. Dah kepala aku konfius dah kenapa minah ni dok tahniah kat aku. Kalo tweet ngan si zuera ni memang aku terbayang futsal jela dah teammate aku kan tapi die dok Tahniah sebab dapat anugerah The Best Exco Pertekma. ????%^&**#$???? dalam kepala percaya tak percaya. Entah bila eventnye? anugerah kat mane? untuk majlis ape? Dan lepas tu dan lepas tu baru perasan yang Pertekma baru lepas buat dinner. Tapi aku still lagi tak percaya selagi aku tak nampak bukti yang menunjukkan aku dapat anugerah tu. Tup tup tadi buka fb tgk notification ade tag dari Loo yang berbunyi "congratulation =) i'm proud with u <3 '. auch!auch! Loo ni Bendahari Pertekma yang menggantikan aku. Sekarang ni pun die dah jadi mantan dah. haha. Thank you advisors sebelum ni yang mempercayai aku dan semua yang terlibat.


cilok gambar fb Loo yg ditag =D


 
Thank you semua dan salam rindu dari Semenanjung ke UNIMAS,Sarawak. hehe
 
 
=]=]=]

No comments:

Post a Comment