Hello Hello

21 April 2012

cuti sem : Perasmian MASUM




MASUM Fasa 1. Majlis perasmian Masum telah diadakan pada 9 April lepas dan sekarang baru aku nak update post pasal ni. haha.








UM


USM


UKM


UPM


UTM


UIA


UUM


USM


UPSI


USIM


UITM


UMT


UTHM 


UTEM


UMP


UNIMAP


UNISZA


UMK 


UPNM


UNIMAS


Krew2 MASUM


Semua atlet2 berdiri la korang lame2 .. hehe


Persembahan dari warga UNIMAS 


Wah!!!! Perasmian ade bunga api la!!!!!


Jenoh aku nak ambil shoot bunga api yang ok sikit...huh!


Yang ni aku rasa bunga api dah masuk angin... Sebabnya bunga api tu tak meletup pon. Masuk angin or tempat letak bunga api tu yang basah sebab hujan?


Bacaan ikrar.




Aku rasa seronok bila tengok semua atlet2 sukan kat stadium tu. Tapi lagi seronok kalau aku adalah salah seorang jadi atlet UNIMAS. Tapi tak =( . Tidak aktif macam dulu2. Bestnye kan!!! Aku hanya berkesempatan tengok game squash je. Bila tengok orang main squash hari tu, aku rasa macam nak cuba game baru lah pulak. Nak cuba aktif main squash pulak la. Kawan da ade. Cuma raket je belum ade lagi. hehe. Lepas MASUM fasa 2 ... Bila pulak eh???

=]=]=]






No comments:

Post a Comment