Hello Hello

30 April 2013

Koir




Assalamualaikum =]=]=]



Satu lagi aktiviti yang aku join sejak menjalani praktikal kat MOT ni ialah Koir. Koir? Sejak bila pulak mijah ni pandai join benda2 macam ni bila dah besar? Kalau menyanyi sorang2, melalak, karoke tu bolehlah ini koir. haha. Dok sembang ngan mama aku masuk koir pun mama tak percaya betul ke ni? haha. Boring je duduk ofis buat kerja sambil2 tu mengaktifkan diri sikit masuk koir. Masuk pun bukan saja2, untuk Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) MOT juga. Kak Linda ajak masuk aku ngan anis pun join la. Amy tak join sebab die tak berminat. So, setiap kali kami due ade latihan Amy tinggal sorang2 buat kerja. Sampai tarikh hari yang kami buat persembahan pun Amy tak datang kebetulan die tak sihat. Hari mula2 latihan tu aku ngan Anis datang lambat sebab kiteorang tak tahu jam berapa. Bila dah masuk terus cikgu letak kami kat tempat Soprano. hamek kau anis!mijah! Soprano terus. Wateva la! Janji nyanyi. haha
 
Merasa aku pergi tengok majlis ni. Bangga juga aku tengok staff2 yang tunggu giliran nak ambil sijil , dapat duit juga weh. Bukan senang nak naik pangkat or nak dapat anugerah ni. Tahniah juga kepada abg Ramlee staff kat BPM ni yang dapat APC. Tapi abg Ramlee tak dapat hadir sebab menghadiri kursus.



 
 
 
Kami bersedia di atas pentas sementara tunggu tetamu2 VIP menuju ke tempat duduk masing2. Lepas tu nyanyi lagu Negaraku dan lagu Perkhidmatan Awam
 
 

Bos kami wakil BPM ambil sijil.
 
 
 
 
Suit koir kami. Aku suka tudung jenis macam ni. Kangaroo =)



Terima lah persembahan dari kami ...... Lagu Hanya di Mercu, Biar Sampai ke Bintang, Gemuruh dan lagu special dari kami semua Teman Pengganti.. Lagu feberet aku ni! =D
 
 
Menuju Medan Bakti ~~~~~~~
 
 
 Masa nyanyi lagu Perajurit Tanah Airku
 

 

 
 
 
Maka aku dan anis dah jadi ahli Koir MOT secara tidak langsung. hahaha.
 
 
with kakak2 dari bahagian lain
 

eeh?? Dapat bunga lah! Thanks Nizam. Lepas ni nak Bunga Mawar warne merah <3


Staff2  BPM, MOT
 

Bos Puan Fatimah dok mencari kami berdua sebab nak tangkap gambar sama2. Puan kol pun aku tak angkat. Sori bos, tak dengar hp mahal saya kat dalam beg. Ambil gambar bersama dalam ofis pun jadilah . hehe
 
 

Lepas habis majlis, lepas bergambar, turun level bawah pergi makan lunch sekali. Duduk situ punye lah lama. Makan punya pasal. Semua makanan aku rasa aku nak makan. Tapi apakan daya disebabkan dalam kepala otak aku ni fikir aku hanya budak praktikal rasa segan pulak. Ambil mana yang senang nak ambil je. =)
 
 
 
 
=]=]=]






No comments:

Post a Comment