Hello Hello

02 July 2013

My weekend




Assalamualaikum =]=]=]

 
 
Minggu lepas hujung bulan Jun adalah minggu kedua last sebelum puasa. Ape lagi plan lah. Nak keluar makan2, jalan2, shopping2 sikit, movie2, semua lahhhhh. Plan hari sabtu keluar dengan abg senior. Dah cakap kat mama, mama bagi keluar, then balik pakcu ambil. Itupun mase balik dah sampai kat KL Sentral, dah lepas beli tiket erl, last2 kena tunggu lagi setengah jam sebab aku terlambat seminit je erl sebelum tu. haihhh. Nasiblah cu tak marah. Plan dengan abg senior sabtu tu pergi Berjaya Time Square. Makan2, tengok Now You See Me, jalan2 naik turun guna lif pastu naik turun escalator lagi naik lenguh kaki sakit pinggang. Mana taknye, aku tak tahu nak beli baju ke, shawl ke, dress ke ape ke. Bila masuk kedai ni keluar balik takde yang seronok. Bila masuk kedai tu keluar balik boring. Lepas tu singgah Sungei Wang pulak. Kesian abg senior ke hulu ke hilir ikut aku berjalan keluar masuk kedai tapi tak beli2 lagi. haha. Aku tak tahu nak pilih yang mana satu. Tambah pulak aku ni jenis yang cerewet juga lah. Bak kata abg senior, aku bukan cerewet tapi dah rambang mata! haha.. Amik kau dah kena sebijik. Story kat mama, mama pun setuju juga cakap abg senior tu. ishhh!



"Eh? macam shawl aku je ni?" haha. Belek punye belek tapi tak beli pon. Buat lenguh kaki jalan je. haha



old town!


 Thank you my abg senior! <3
 
 
 
 
Esoknye pulak ikut cu dan family pergi Aquaria KLCC. Thank you cu belanja tiket masuk walaupun miza dah tunjuk kad siswa ngan IC dapat diskaun RM8 je.hikhikhik. Jadilah kan. Masuk situ mulalah nak jadi photographer la kononnye kan ambil gambar semua padahal guna hp je pon. Tak boleh nak lawan DSLR pakcu la kan. Gambar banyak yang goyang. Dah lepas dari tu, singgah ke iSetan. Cu ni kalau tengah sale memang suke shopping kat iSetan. Suka shopping untuk anak2 die. Aku pun jalan lah seorang diri. Macam tak biasa pulak kan jalan sorang2 kat shopping mall mijah ni. Pergi sini dah rambang mata balik. Cadangnye nak beli baju tapi takde saiz. Sabar jelakan. Kalau mama ade kan best, boleh shopping handbag dan kasut. Kalau ade ayah boleh pau nike or adidas. wakakaka. Dah boring sangat pergi lah aku ke Kinokuniya, duduk situ diam2 baca Time Keeper. Sampai dah mengantuk, turun bawah pergi Old Town beli mocha freezy & bread toast cari tempat duduk kosong duduk situ makan sambil twitting dan melihat gelagat orang. Betapa boringnye aku masa tu tak tahulah nak cakap. haha.

 
 
 
 
 
no flash! nasib baik
 
 
 
 
 
 
 
 
macam tau2 je aku datang nak ambil gambar.. die datang! die datang!
 
 
aku suka sangat gambar Awliya dengan ikan ni. Macam betul2 ada kat sebelah dia je ikan ni.


 
 
 


Awliya takut sangat sampai bergoyang gambar ni. Penyu tu besar ngat aihhh
 
 
yaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
 
 


=]=]=]
 

2 comments: