Hello Hello

21 December 2012

Cukup umur sudah?




Assalamualaikum =]=]=]


Alhamdulillah..... pada 19 Disember sudah genap umur aku yang ke-21. baru nak masuk 21? Bak mention zaril di twitter 'orang dah nak masuk 22, Hamizah Anuar baru je melangkah 21' haha. taula zaril ni abg long kan. Ate udah keluonye lambat, tarikhnye pun lambat la kan. Tarikh birthday aku jatuh pada hari rabu di mana last minggu perkuliahan di mana juga aku takde kelas sebab kebanyakan kelas pada minggu last ni takde. Dah habis topik lecturer nak mengajar students. Yang tinggal pun assignment2 , presentation2. Bak kata Sir Haji Fairuz 'oh the never ending assignments' . haha. Disebabkan rabu aku takde kelas, memang niat nak duduk kat bilik je tak nak keluar2 sebab dalam fikiran ni ade je nanti orang nak baling itu ini tanpa sedar. Sebab ape aku fikir macam tu sebab aku tak pernah kena baling tepung ke telur ke or ape2 la dari dulu sampai sekarang. Al maklumlah kalau dulu aku birthday masa cuti sekolah. Masa matrik pulak birthday aku jatuh masa cuti sem. tahun lepas sama juga minggu last lecture dan takde kelas. Nasib baik housemate2 aku semuanya baik2 belaka, hanya wish nyanyi2 sahaja di tengah malam. Baik betul junior2 ni kan. Tapi nak duduk bilik pun tak boleh, haritu ada hal di kolej dan fakulti.

Nak dijadikan cerita, tup tup ann kol ajak keluar lunch sama sebab dia takde teman. Aku ok je kalau bab makan ni. hehe. Ann bawa aku lunch di Sarawak Golf Club di mana memang tu tempat biasa kami pergi lunch. Yang aku pun excited juga lah sebab dalam kepala dah terbayang ginger chicken rice yang selalu aku makan. hehe. Setibanya sampai kat situ kat meja yang nak diduduk, mula lah dengar suara2 yang tak mengikut tone nyanyi lagu ' Happy BirthDay' kat aku. OMG! Memanglah kakak2 ni kan. Patutlah senyap. Yang si Amilia katanya nak pergi fakulti ajar assignment tak jadi pergi fakulti, yang anis diam je tak mesej aku. Padanlah kan. Nasib baik tak ramai orang. Malu dowwwhhhh. Tapi kenapa aku tak perasan dieorang dari jauh eh? Padanlah, rabun aku pun makin jauh mana nak nampak..haha



Happy BirthDay to me! sweet 21 <3


 kakak pembuli 1


 kakak pembuli 2 paling ganas



 pembuli 3 


 pembuli 2 & 3 bergabung. dah macam aku pakai krim jerawat pulak kat muka kan. bau kek muka aku tau tak!


 
 bila aku sampai semua dah sedia. termasuk ginger chicken rice aku. thanks korang tau menu makanan aku kat SGC ni...hehe


cute kek from them.Thank you dear2 sekalian. nampak kecik tapi sedap! kek chocolate! hehe. And surprise from Sarawak Golf Club tetiba datang hidangkan air free ni. Ingatkan girlfrengs yang order tapi sebenarnya tak. Aku pun tak tau la apa nama nya. sedap! Thank you so much to the owner of SGC =).

 Apa punya pesanan aku pun tak tau la. Itu je pesanan nya. Aku ni kurus sangat ke ha? haha 


 And the presents, Frosty the snowman. thank you so much. Kat lua ade dalam pun ade. Suke sangat dari lua sampai kat dalam benda2 tu semua warna merah kecuali ferrero rocher mane ade warne merah kan? Sedondon ngan warna baju aku hari tu. hehe.



Thank you sayang2. Korang menggantikan sayang2 aku yang berada di semenanjung tu. Have fun with you alls, lepaking2 di cs lab. thank you so much teman aku. Sayang2 aku kat semenanjung masa tu semua tengah busy. 


Alangkah bestnye ade sayang2 yang kat semenanjung tu di sisi bersama aku hari tu. Wish aku sebenarnya nak sayang2 aku kat semenanjung tu bersama ngan aku sepanjang hari. I wish you'll were here. Kol free pun tak guna sangat nak kol sebab masing2 busy. Agak sedih sikit di situ tapi be positive, I still have my bestfrens ever mase tu. Thanks a lot. Kalau tak menangis aku masa tu. haha. Thank you to all my friends yang baru kenal dan yang dah lama kenal yang wish kat aku di twitter, facebook, whatsapp, mesej, call & inbox. Thank you so much. Thank you mama, adik & Mr Fox nyanyi2. Love you <3. Ayah nanti nak tuntut hadiah demand sikit sebab tak nyanyi kat aku. haha. Dan tak lupa juga kepada yang kongsi tarikh lahir dengan aku , pak andak, my uncle. Happy BirthDay to you too! dah janji kali ni kita celebrate 4orang sekali termasuk dua orang anak die yang birthday hujung bulan ni. Kek besar sikit lah jawabnye. =)


 =)


=]=]=]

 

I miss you so much ayah adik mama & Mr <3 







No comments:

Post a Comment