Hello Hello

03 March 2012

Keluar berlima




Dah lama tak keluar penuh satu kereta. So, kali ni punya outing Tya yang ajak sebab dia baru sampai sini pagi jumaat. Aku pulak ajak yang lain2 yang free malam tu. Ok, yang free malam tu mira, nadya, & ann. Keluarlah kami berlima. Nak tengok movie macam tak ade cerita best dan masa pun tak sesuai. Jadinye kami berkaroke kat The Spring.



Sementara menunggu masa nak berkaroke, kita main dulu. 
Tengok ann tu, sempat juga boyfren dia datang sini nak jumpa si ann.


Dah penat aku ngan mira lawan main basketball, main lumba2 kereta, aku join nadya, tya & ann tengok mamat yang berbaju pink ni main dari belakang. Terer betul mamat ni main. Kebetulan pulak ade sepasang couple main kat sebelah mamat baju pink ni. Cuba tengok perbezaan markah mamat baju putih & mamat baju pink ni. Jauh beza kot. Konklusinya, nak main ni tak kira ketinggian tapi kebolehan. hehehe =)





Masuk karoke 15minit awal. Tu maksudnye sungguh tak sabar je nak masuk karoke. Memang karoke la puas2. Siapa yang lalu bilik kiteorang memang akan senyum or gelak. Terbukti la suara kami ni 'merdu' kan.. hehe. Dipertengahan list lagu karoke, lagu Kris Dayanti, Menghitung hari. Permulaan lagu tu aku yang nyanyi, tetiba aku tersentap nak nyanyi sebab si Ann ni cakap lagu ni untuk si ----- . Memang aku tak boleh nak teruskan nyanyi la, yang sambung nyanyi tu mira. Ni lagi sorang buat hal. Dia pergi tukar lirik tu dengan lirik lain yang ade kene mngena dengan aku. Lepas tu sambunglah si nad ngan ann pulak. Siap sebut lagi nama mamat tu dalam lirik. Tapi bila aku dengar memang padan pun lirik2 dieorang ngan lagu ni. haha. Antara kawan2 yang paling nakal mereka 3orang ni lah. Aku hanya mampu gelak. Sabo jela. Lepas lagu ni, lagu Mariah Carey bertajuk Hero pulak. Dieorang tujukan lagi lagu ini untuk aku. Yela korang. Aku nyanyilah sekali walaupun lari tempo sebab aku tak tahu lagu ni sebenarnye. Memang aku post lagu ni kat FB. hehe




Penuh semangat tya nyanyi..ngehngehngeh.


 Dah bagi sofa punye sedap untuk duduk nak berdiri pulak. 

Teriak~ terpekik~ haha

 Pilih lagu macam duduk main game si tya ni.



 Lagu rancak macam ni la jadinya...

Ok. Dah keluar warning, dah cukup masa. Stop  nyanyi tapi keluar bilik lambat. Kiteorang je yang tak keluar2 lagi. Bilik lain semua dah kosong, pekerja2 kat situ pun dah mengemas ape semua. Kalau dah lambat keluar tu tau2 jela ape kami buat. Bergambar, berposing dulu la kan. 


Have fun with u olls yang naughty sangat2!!!

=]=]=]

No comments:

Post a Comment