Hello Hello

28 February 2012

Birthday Februari




Happy BirthDay to


Bella , 2Februari. Ex-roomate mase kat Matrik Gopeng dulu. Katil kite depan2 je kan. Die seorang yang pemalu. Pemalu ke?? Rindu die ni. Bila lagi mau jumpa ni kawan??? 




Ann , 8Februari. Ex-roomate sem1 di Unimas. Sekarang dah jadi bestfren aku kat Unimas walaupun die sekarang dah menetap kat luar. Seorang yang sentiasa memahami aku. Nak keluar ke mana2 pun die lah driver aku. hehe.





Nain , 8Februari. Baru je jadi Ex-roomate. Roomate aku sem lepas. Sekarang ni akan duduk di luar. Seorang perempuan yang relax & slumber. Ada masalah sabar je. Sabar jelah aku tengok die ni..hehe 




Fikry , 9Februari. Ni Ex ape eh? haha. Barang yang lepas jangan dikenang. Kunun2.... Walaupun masih tak dapat melupakan tapi hidup mesti diteruskan. Cewahhh.... Lelaki pelik dan lain dari yang lain. Pandai berkata2 dan berfalsafah. wah!wah!wah! Kalau nak dapatkan nasihat memang baik punya. haha. Berfixie la selama-lamanya. Sebab die ni lah aku fobia tengok fixie. 
Gambar semua kini tinggal kenangan. =)



Ek('Ezzati) , 16Februari. Ex-classmate mase Matrik Gopeng sem1. Gossip Girl dalam kelas dulu, ni lah ketuanya! hahaha. Die seorang yang banyak cakap tapi baik hati tau.





Erma , 20Februari. Kawan Ex-sekolah rendah & menengah Convent aku. Die ni memang aktif lebih lagi dari aku. Dah lame tak jumpe die ni. Mesti banyak perubahan kan sekarang?? hehe




Amad , 21Februari. Ni Ex-budak sekolah agama aku. Jiran aku gelar die Lelaki paling Hensem kat kawasan rumah aku. Jiran2 aku cakaplah. Betul ke? Kalau dah kulit cerah muka pun boleh tahan je orang tengok memang orang akan cakap macam tu la.  hehe





Untuk kawan2 yang di atas, Selamat Hari Lahir. 
Semoga panjang umur dan murah rezeki. 
Semoga berjaya dalam kehidupan masing2 dan ceria2 selalu.
Sayang korang semua <3<3<3

=]=]=]

No comments:

Post a Comment