Hello Hello

25 February 2012

Outing Saturday

Bangun subuh tengok2 hujan lebat sangat sekali ngan ribut. Memang sedap tidur sampai ke tengahari lah kalau macam tu dengan sejuknye. Pagi tu actually ade pemilihan futsal untuk Kolej Sakura. Tapi dah hujan pukul 8 tu tak berhenti maka postpone ke jam seterusnya if tak hujan la. Last2 habis pemilihan futsal dah tengahari. Tak sedar dah tengahari sebab cuaca macam waktu pagi. Patutlah orang pelik tengok aku beli makanan breakfast bukan lunch. Balik bilik baru aku perasan. aiyakk!!!

Petang dah janji ngan zidane teman aku beli barang makanan. Al maklumlah aku ni mesti ada makan macam roti, biskut, coklat. Aku ni perempuan sentiasa nak mengunyah je kejenye. Then, lepas beli barang semua, zidane bawa aku pergi makan malam di satu tempat kat area Petrajaya sana. Tempat ni pernah masuk dalam rancangan Jalan Jalan Cari Makan kat Sarawak yang hos nye Qi tu kat Tv3. Yeke? Nama tempat ni Seven on Seven Cafe. Start pukul 8lebih dah makin ramai orang. Order pun lambat je dapat.

 Sebelum tu singgah rumah fizah dulu then baru pergi sana. Ingatkan zidane beli kek untuk nain sebab birthday nain baru je lepas. Rupanya untuk kami 3orang, aku, fiza & nain. Rasanya lebih kurang 3jam kami kat situ. Sejam tunggu nain, sejam lagi tunggu makanan nain, lebih sejam lagi kiteorang sambut birthday. haha. Fiza makan nasi pattaya & air jagung. Zidane makan nasi goreng sambal & teh c. Aku pilih mee goreng mamak & watermelon longan. Nain pulak nasi goreng dabai &air bandung. 
 

Happy Belated BirthDay!!! Thanks Zidane. =)


Ni penyanyi di Seven on Seven cafe. Dengar kata Ziana Zain, Awie, Dayang Nurfaizah nak datang malam tu. Ntah betul ntah idak tak tahula. Takdenye kami nak tunggu malam tu. huhu




Thanks zidane belanje kek dan thanks nain belanje makan malam. Stress hilang sementara malam tu tapi kaki mula lenguh disebabkan main futsal tanpa stretching pagi tadi. hehe

=]=]=]



No comments:

Post a Comment