Hello Hello

10 February 2012

cuti sem



Cuti sem kali ni nampak macam busy je. Pergi sana pergi sini. Holiday sana sini. huh. Bila lagi nak bersama2 ngan family. Aku dah lah jarang balik. Ni sem depan aku balik ke tak aku pun tak sure. So, ambil peluang sem ni holiday puas2 walaupun aku rasa cuti lebih kurang sebulan tu tak cukup. Memang tak cukup pun!!! Tengok2 sekarang aku dah nak balik Sarawak dah.haiiyaaaa. 

Cuti sem ni jalan di Melaka, Kedah, Penang. Tu pun tak habis pusing satu negeri tu. Negeri Melaka memang best la kalau nak pergi holiday bawa budak2. Naik itu ini. Kaya betul Melaka ni. Nak naik Menara taming sari kena beratur panjang, naik cruise kena beratur panjang juga. Nak masuk apa2 kat sana semua kena bayar. Hari cuti umum tak letak kupon parking tu pun kena saman. kaya!kaya! haha. 

Dah habis bercuti. Duduk rumah pulak sebab mama ayah ade catering. Berkesempatan juga lah aku berdating dengan bee ef ef aku kat sini. Dah habis catering, aku balik kampung. Baru semalaman kat kampung mama, aku dah nak kena pergi Salak Tinggi duduk rumah cu. Bila dah semalaman kat Salak Tinggi balik Teluk Intan pulak sebab opah sakit. Bila dah beberapa hari kat rumah opah, mama suruh balik alasan mama tak puas cuti dengan anak dara die. Mama mengira hari lagi seminggu aku dah nak balik Sarawak. Pergi ke sana ke mari dengan keadaan cuaca yang tak menentu sekarang sampai aku cepat penat cepat ngantok. Walaupun aku tak drive just duduk je dalam kereta pun penat juga wooo.
















Kepada sedare2 yang tak sempat nak jumpe nak tidur kat rumah tu maaflah. Cuti sem ni kejap je. Duduk rumah ngan family pun tak lame, asyik keluar je ngan family. Pada kawan2 yang ada ajak keluar ajak jumpa keluar makan, sorila tak berkesempatan nak jumpa. Panjang umur kita jumpa lagi. Jangan terasa la ye..


=]=]=]

No comments:

Post a Comment