Hello Hello

19 February 2012

Balik sudah


Alhamdulillah. 2.40pm 17Februari aku selamat sampai di bumi kenyalang. Tu pun flight delay 1jam 15minit. aiyakkk!!! sabo jela. Cuti sem dah nak habis. Tapi aku ni dikira awal la balik. Kawan2 aku yang lain semua balik pada minggu dah start kelas. Aku tak kisah apa orang nak kata sebab aku memang selalu balik awal. Aim aku balik awal sem ni sebab aku nak cop katil bawah, alamari besar & meja sederhana tu. haha. Bilik aku kekal sama macam sem lepas cuma aku akan dapat roomate baru je sem ni. Setiap sem aku dapat roomate baru. Roomate aku semuanya orang Sarawak. Sem ni orang sarawak lagi ke? Ok. Ku Menunggu ~~~ wakakaka...

Balik sini macam biasa ann jemput kat airpot. Then pergi terus ke Unimas nak daftar kolej dulu. Dah lepas letak barang semua, keluar ke Kuching la kan. Makasih juga la kat anis sebab tumpangkan aku tido kat rumah sewa baru die selama 3hari 2malam. Hari ahad aku balik kolej balik sebab kena kemas bilik dan ambil barang2 kat stor. Dah la banyak barang. Sempat ke nak kemas? Esok dah nah start kelas. Dalam otak asyik fikir sape lah roomate aku nanti??? huhu


 berAyam Bakar pulak =)


Salah satu aktiviti bila tumpang rumah anis. Buat pertama kalinya aku kat sini aku masak. haha. Bak kata mama buat malu je nama anak caterer tapi tak tahu masak. Ok. Tipulah kalau aku tak pernah pernah masak kan. Aku pernah masak ye. Tapi setakat ni masak yang biasa2 je. hehe. Cuma kat kolej aku tak berkesempatan nak masak sebab kolej aku tak dibenarkan memasak.
  

 Tangan sape la tu..huhu


 dah siap.. Nasi Goreng dan ayam goreng bersalut..


 Akhirnya, makan bersama dengan ann & anis sambil layan Ombak Rinduuu.........
hehe 

=]=]=]

No comments:

Post a Comment