Hello Hello

08 June 2012

It's alright




Assalamualaikum =]=]=]


Jumaat, penghulu segala hari. Cepatnye masa berlalu. Esok dah start minggu exam. Tapi paper aku start rabu minggu depan. Minggu Euro 2012 pun dah start juga. Germany! Germany! Go! Go! Go! *tetibe lari tajuk. Dan hari ni pagi & petang ade kelas. Orang ingat aku pakai semart-semart macam nak keluar enjoy padahal aku nak pergi kelas. Kawan2 aku tanya pergi kelas? Ya aku jawab, sebab lecturer2 rindu kat kiteorang masa study week ni.Tu sebab adanye kelas sebab nak jumpe kiteorang. haha. 

Huiii, pagi punye kelas best. Yelah, dapat markah assignment tinggi. Collect balik assignment2 lain pun boleh tahan juga markah. Alhamdulillah. Bila tiba kelas petang Numerical Method, down seketika sebab markah midterm rendah. Al patutla lecturer kiteorang tak nak bagi balik paper sebab tu lah. Dah kiteorang nak, kena la bagi kan. Tapi lecturer ada pesan jangan ambil kisah pasal markah & soalan midterm sebab dalam final keluar tajuk selain yang keluar masa midterm tu. huh. Nasib baik aku tak down sangat, kalau tak, moody satu hari, sebab aku dah boleh agak midterm aku macam mana, memang aku blur tang satu soalan ni. . Dahla banyak markah kat situ, jadi aku hilang banyak markah kat situ jela. Ok, harap2 markah2 assignmet, lab test & PBL dapat bantu markah midterm aku. Thanks madam bagi hint sikit2 pasal final. =)
 I have to work hard for Numerical Method subject. It is about Mathematics and Mathematics is my favorite subject since I was in primary school. But there is something that I feel so hard to do it.huh!
 It's alright, You can do it Hamizah Anuar =D!


Hari Jumaat. Mari berjemaah bersama-sama. Tenangkan hati tenangkan fikiran di Majlis Ilmu =)

GoodLuck untuk kawan2ku dan semua student yang start exam esok.
All the best!


=]=]=]

No comments:

Post a Comment