Hello Hello

09 June 2012

Jersi Puteh seluar hitam




Assalamualaikum =]=]=]




Dah lepas Liga itu Liga ini, Piala itu Piala ini, Cup itu Cup ini, kini demam bola kembali dengan Euro 2012. aiyoooo.. time aku exam pulak tu kan, spoil betul. 16 negara, 4 group tapi 1 juara. Hoyehh!!! Aku pilih jersi putih seluar hitam, bendera hitam merah kuning. 
Ape lagi, GERMANY lah.. hehe.

10 June 2.45 a.m Germany vs Poland
14 June 2.45 a.m Germany vs Holland (mane satu akan menang ni?)
18 June 2.45 a.m Germany vs Denmark
 
Yang lain pun boleh tahan hebat juga macam Spain & Netherlands. Pasukan manakah pilihan anda? Selamat menonton game2 Euro 2012 kat tv tu ye =)


 Toni Kroos! ^_^ beza umur tua setahun je dari aku. wahahahaha. Pemain Bayern yang juga Pemain Midfielder untuk Germany! =D


Tengok! Aku dah tukar theme Germany untuk dua2 handphone aku sekali. hehe 


Ok! nak sambung Study! Papai!

=]=]=]

No comments:

Post a Comment