Hello Hello

12 July 2012

Kebudakkannye pun




Assalamualaikum =]=]=]


Persediaan dan permulaan sebelum membuat first assignment kiteorang, Ann bermalam di rumah Anis semalaman dan aku juga yang dah beberapa hari tinggal di rumah Anis. Lepas dah beberapa jam duduk di CAIS (library Unimas), jam 5 petang dah kena keluar. Owh, hampir terlupa pulak short sem ni maybe CAIS buka sampai petang je. Nasib baik sempat pinjam buku. Tetiba rajin pulak kami tiga orang ni pergi CAIS waktu short sem, waktu sem biasa takde pun. Boleh dikatakan juga first time aku ngan Ann pinjam buku setelah hampir dua tahun di universiti sendiri. Omg! Memalukan tak pernah pinjam buku sebelum ni. haha. Bila dah pinjam buku belambak pulak, sampai teruja pakai mesin pinjam buku, last2 masa nak keluar CAIS, tenet~tenet~tenet~ bunyi pulak. Kiteorang tak curi ape2 pun!!! Padahal tadi tak singgah counter. Tu la kesan tak pernah pinjam buku tak tau procedure. hehehe. 
Sebelum memulakan assignment academic and writing kami yang bertajuk Software Development Life cycle, kami mahu exercise fizikal dan mental dahulu. cewahhhh~~~. Disebabkan depan rumah flat Anis ni ade membuat perkhidmatan sewa basikal dan motosikal, tetiba ngegeh pulak kawan aku dua orang ni nak sewa basikal nak main basikal. Eeeh??? Kat Unimas ade juga basikal, free lagi tu, bagi kad matrik je takde pulak korang nak main. aihhh. Tambah2 lagi ade basikal f----. uurrgghh!!!! f---- la sangat kan. Not the same type. Tak same pun aku akan teringat juga kisah lame! Memang tak la aku nak naik. haha. Prefer naik ego. Makin bertambah ego la aku kan. heeee


Macam tak sampai je nak naik basikal tu.hehe


Yes! of course I prefer motor dari basikal tu. =)


Angin sepoi-sepoi bahasa~~~




Baju kuning basikal kuning. Bersih betul. hehe =)


Nasib baik muat...


Hilang sifat kekakakan bila masuk playground......


Manelah budak2 tak lari. Tempat dah kena ambil ngan orang beso....


Ade dua budak kecik Pakistan seronok melompat-lompat bila tengok minah due orang ni kat tengah2 padang main benda ni. haha



Rasa macam Anis lagi berat dari Ann....


Ok. seimbang ~~~ haha



Balik rumah naik ego yang keras tu 3orang! omg! bertakung air mata, menjerit terpekik tak dipedulikan minah dua orang ni. Aku tersepit tengah2. Yang dieorang punye seronok aku pulak yang takut. Memang kena gelak tapi buat donno je.....


Have fun bebeh... Bila lagi aku nak balik kolej ni aku tak tahulah. Dah fobia dah aku rasa duduk kat bilik tu. huhu. Tapi bila duduk kat rumah Anis ni memang dah kurang sikit gatal ni. Anis cakap tunggu baik baru la balik bilik sendiri. ececehh ayat. Padahal nak suruh aku duduk lagi teman dia kat rumah ni. haha. Mama pesan suruh sembur ridsect satu bilik bagi semua hama2 kuman2 kat bilik tu mati, yang ayah pulak suruh makan banyak buah oren dan air limau kasturi. Ok, Insyaallah I will be fine. Dugaan short sem ni. Syukur Alhamdulillah result, puas hati or tak kena terima seadanya =)
Menunggu bulan Ramadhan.....


=]=]=]





2 comments:

  1. tips hilng gatal2.. bungkus semua tilam, bantal, cadar dan juga selimut dlm beg plastik hitam.. biar selama 3hari.. cfrm kuman hilng... sbb kte prnh kne mcm awk.. nie nasihat doc kulit... dr hosptal krjaan.. ;)

    ReplyDelete
  2. orait thanks for sharing bro..... =]=]=]

    ReplyDelete