Hello Hello

09 July 2012

Ni makan die




Assalamualaikum =]=]=]


Rasenye dah masuk dua minggu dah aku short sem ni. Dalam masa dua minggu ni masih lagi tak dapat menggunakan masa dengan betul. Dua hari je aku kelas then lima hari lagi don't know what to do. huh! Bila dah free, free je memanjang sampai tak tau nak buat ape. Bila dah duduk kat bilik, berat kaki berat punggung nak turun bawah. Tambah2 lagi aku dah tukar bilik tingkat 3. Malas tahap gaban nak turun. Kecuali ada orang ambil aku nak bawa pergi jalan2 keluar dari Unimas ni. cewahhh!!!. Selama aku duduk kat bilik baru ni tetiba datang pulak penyakit yang tak pernah aku kena ni. Kegatalan. Bukan gatal nak mengorat tapi gatal2 di kulit. Apakah??? Aku biarkan selama seminggu. Ingatkan kecil2 je gatal nye rupanya makin menjadi2. Disebabkan aku yang asyik menggaru je siang malam, habis kulit aku ni ha. haih. Acane ni ? Acane? Pelik aku eh. Aku rasa aku takde penyakit allergic mahupun effect makan seafood ke apa. Memang takde. Kulit sensitif tu memang adela tapi ni aku rasa lain macam punya gatal. Mengapa ini semua harus berlaku ??? ~~~~~ Tapi bila aku duduk rumah anis kurang aku menggaru. Apakah tandanya? Adakah mungkin bilik yang aku duduk kat blok B tu banyak habuk2 or hama2? Al maklumlah, blok B tu memang dah satu sem orang tak duduk. Tapi roomate aku elok je. emmmm. Nak tak nak, mama suruh pergi klinik cek. Jangan degil. Ok kali ni aku tak degil. Aku pergi juga walaupun kaki aku berat nak masuk dalam klinik tu. huh. First time masuk klinik Unimas (free je) sebab diri sendiri punya penyakit. haha. Sorry doktor, penyakit saya takdelah berat sangatkan, tak payah cek itu ini, tengok je kulit saya ni. haha. Kejap je kan. Pesakit pun tak banyak hari ni. Senang betul kerja doktor. hehehehe. Ubat sapu je? Ubat sapu pun ubat sapula. Kalau tak cukup ubat sapu aku lumur lah dengan bedak Protex aku tu sekali.. haha




=]=]=]

2 comments: