Hello Hello

25 September 2011

Minggu Bersama Fakulti

Wow!!! Dah nak dekat 2minggu tak update blog ni. Bukan setakat nak update, nak log in pun tak. Disebabkan banyak kerja, pastu penat, pastu dah malas dan ditambah pula line maxis yang agak lembap minggu lepas. Yes!!! Minggu lepas memang busy menguruskan Minggu Bersama Fakulti (MBF). Dan sekarang nama tu dah ditukar menjadi Minggu Bersama Pertekma (MBP). Pertekma tu Persatuan Teknologi Maklumat kat Fakulti aku la. Dan sekarang aku dah jadi mid-senior. Senior tengah2 la maksudnye. Konon2. haha. Baru lah rasa macam mana nak menguruskan student2 baru yang agak ramai, yang baru nak kenal. huh. Macam2 gelagat ada. Dan sampai sekarang pun salah satu dari gelagat mereka, aku dan kawan2 aku terikut2. EEEUUUWWWW!!! Sampai bila ntah nak jadi macam ni terus. haha. Bila dah terbiasa dengan gelagat macam tu, dengan semua orang yang kita nak bercakap pun jadi macam tu lah secara automatik. haha.


My DEAN 

Dean, Advisors of Pertekma and our MPP

Wakil MPP dari FIT.. Hazman =)


Precident of Pertekma

Senior FIT







Edison dah macam pelakon/penyanyi korea plak. haha

My facilitator 

dengan vice precident of Pertekma

Group ni menang ape tak ingat dah. Yang pasti group ni ade sorang international student from Nigeria.



Ni group yang aku judge persembahan dieorang sampai dapat masuk final. Congrates!

All exco & facilitators of Pertekma =)

Ok. Aku tau lepas ni ramai first year students or kawan2 Pertekma aku akan mula benci & menyampah ngan aku dan tengok muka aku. Asyik tanye duit, mintak duit, semua pasal duit. I don't mind coz that's my responsibility. Aku bukan ceti haram tapi ceti halal ye. Is not about the money~money~money... Price tag! Price tag! Tu memang lagu favourite aku. Kan dah terkena ngan aku juga. haha. 

Dah kena cop muka duit & mata duitan =]=]=]

Semoga aku amanah dalam tanggungjawab aku dan dapat handle semua masalah dalam Pertekma, Pelajaran & Kehidupan aku sem ni. 
Alhamdulillah, aku semakin ok. Lagi selalu aku bersama dengan kawan2, lagi rapat aku dengan kawan2 aku, lagi semakin aku mengenali kawan2 baru aku,  lagi senang aku nak lupakan masa lalu yeh!!! =]=]=]

No comments:

Post a Comment