Hello Hello

25 November 2011

Breaking Dawn




Huh !!! Akibat tension and stress memerah otak buat coding untuk assignment CS Lab asyik error je yang keluar, membuatkan aku semakin lapar, semakin mengantok, semakin geram, semakin marah petang tadi. 
Dah tak tahan sangat, pergi balik bilik kejap, ambil wuduk sembahyang asar. Tenang sikit hati tapi resah tu adelah juga sebab assignment tak siap lagi. haihh. 
Lepas maghrib aku keluar ngan Ann pergi tengok movie BREAKING DAWN. Wow ! Sangat suka ! Tapi, biasalah cerita orang putih kan, mestilah ade yang part '   ' kan. Malas nak cakap. huh. 
Dalam panggung tadi memang penuhlah. Dahlah tadi aku masuk panggung yang paling besar kat situ. Memang aku suka cerita tadi, tambah2 ade Taylor Lautner (Jacob). 
Wow!!! Cair aku tengok die sebagai seorang yang protected, caring & sayang kat bella walaupun bella dah kahwin, dah mengandung. Huh. Memang tak duduk diam aku dalam panggung tadi bila scene Jacob keluar. auw! auw! haha.
Tak sabar nak tunggu Part 2 pulak. 

Adakah anak bella itu Renesmee atau Edward Jacob ??? haha


 Dua ni memang sweet......
tapi.....................


 Jacob lagi sweet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouuhh!!! Mata TAYLOR LAUTNER memang menawan bagi aku.... hahahahahahaha =D=D=D


see.... Gambar tahun lepas masa tayangan Eclipse.... oOoOoHhHhH Jacob ~~~


yeh!!! berdua sahaja. Nasib baik tak tersilap pilih panggung, kalau tak, memang dah pergi tengok kat panggung yang couple seat semua. haha. Duduk dalam panggung, bila keluar scene yang ada Jacob, memang tak keruan due2, aku nak menjerit tak berani, malu. Tahan je. Masing2 berebut Jacob, padahal Jacob tak kenal pun. Perasan je. hehehehe =)

Ok. Cukup setakat ini. Movie yang ditayangkan kira2 nak dekat 2jam tu cukup buat aku melupakan seketika stress & tension terhadap coding aku petang tadi. Lepas ni sambung balik sampai boleh keluar output. 
Selamat Malam

=]=]=]

No comments:

Post a Comment