Hello Hello

08 November 2011

Owh Angin Lalu

Hai hai hari Selasa. Hari ni aku cuti tapi hanya duduk dalam bilik sahaja. Mood romantik pulak hari ni, jadi hari ni aku berkesempatan sambung tengok cerita ADAMAYA ulang2. hahahahaha. Sweetnya <3. Sambil2 tengok cerita tu, tetiba rasa sejuk sangat. Bila tengok kat luar tingkap cuaca agak lain macam. Angin + ribut kuat. Ok, maybe nak hujan kot . Pintu bilik  'kedegang!!! kedegung!!!' bunyi. Apalagi tak ada kerja, cari kerja lah tangkap gambar. =)


  Pandangan dari bilik aku.... 


 Pandangan dari balkoni.....


 Pandangan dari koridor......


 Tu dieee Fakulti aku.. Dekat je dari Kolej Kediaman.....


 
Tu bukan Jambatan Pulau Pinang tapi kat sini digelar Jambatan Cinta <3 ......


 Tetiba nampak flight menuju ke Airport Kuching. Lambatnya aku nak balik ni... hehe =)


*Takde kerja, cari kerja* 

=]=]=]


3 comments:

  1. Wah....cantiknya kampus dia...:D

    ReplyDelete
  2. cikgu : mmg cantik... =]=]=]

    Akim Iqbal : cuti sem bru balik ... =]=]=]

    ReplyDelete