Hello Hello

22 November 2011

Wedding Madam HAMIZAN

Macam nama adik aku. Tapi bukan adik aku, lecturer aku lah. hehe  =]=]=]



Cinta mula berputik di Kebun Bunga di Johor Bahru, itulah kisahnya serba sedikit yang diceritakan oleh pengacara majlis di Majlis Perkahwinan lecturer TMX1010 & TMX2012 masa aku tahun 1 (sem1&2) dan merupakan salah seorang advisor PERTEKMA. Sebelum ni dah biasa panggil miss je, sekarang dah pegang title puan / madam. Agak kaku juga lidah aku ni kalau nak sebut 'madam'. Rasa lain macam je bunyi. haha. Aku dan ahli PERTEKMA yang lain dijemput hadir ke majlis perkahwinan madam yang berlangsung pada 20 / 11 / 2011. Agak cantik juga tarikh tu, combination 20 + 11 = 2011. haha. Pandai2 je aku buat equation sendiri. Majlis berlangsung di Kuching Park Hotel. Mantan2 PERTEKMA, staff2 fakulti ramai jugalah yang datang ke majlis tu. First time pergi kenduri kahwin dan tengok cara orang melayu Sarawak kahwin macam mana. hehe. 




Elegant grey

pelamin warna pink



 Cantiknya madam Hamizan. Yang pengapit tu pun cute. Agaknya adik beradik juga kot.
 








 <3<3<3

lauk2 yang dihidangkan

 kami berlima. Exco2 yang lain tak dapat hadir.











 with Miss Tan Ping Ping @ bestfriend madam

 dua2 comel... hehe

staff2 yang hadir

 ahli2 mantan PERTEKMA

dengan junior yang hadir

pintu gerbang warna pink.... Aku punya nanti confirm lah warna merah (berangan) ... hahahahha



SELAMAT PENGANTIN BARU MADAM HAMIZAN & SUAMINYA DJZAMANNI

Ya Allah Ya Tuhan Kami, Kurniakan Rahmat Kepada (pengantin) Suami Isteri Agar Kekal Abadi, Aman Damai Yang Berkekalan Di Alam Rumahtangga, Sihat Walafiat, Dimurahkan Rezeki Dan Dilanjutkan Usia Dengan Mendapat Zuriat Yang Soleh Serta Mendapat Syafaat Daripada Junjungan Besar
Nabi Muhammad SAW.
~ Amin Ya Rabbal Alamin ~


=]=]=]








No comments:

Post a Comment