Hello Hello

23 December 2011

6th Years Sakura




Event ni telah berlangsung pada 17 & 18 Disember sempena Ulangtahun ke-6 Kolej Kediaman Sakura iaitu satu-satunya kolej yang didiami oleh pelajar perempuan sahaja. Aku seronok sebab semua perempuan. Sikit je penghuninya, tu sebab kolej aku kecik dari kolej2 lain.  Banyak aktiviti2 yang dijalankan selama 2 hari tu. Ada Senamrobik, Marathon, Autoshow, Gig, Bazaar, Malam Gala Sakti, X-Game, Bola tampar & Konsert Amal. Tapi tak semua aku dapat tengok disebabkan aku mohon untuk menjadi ajk. Last2 aku dapat jadi Ajk Charity Konsert. wah! suke! suke! hehe. 





Bro baju putih atas ni relax je main.
Bro baju hitam sebalah kiri ni terjatuh pulak dia lepas tu.... Ramai jugalah orang2 luar yang masuk pertandingan ni. Meriah =)


Macam2 aksi ada tengok orang main bola tampar.


Aku jaga tempat pendaftaran bagi  sesiapa yang berminat untuk jamming  =)


Inilah dia ruang pameran dan info2 tentang Kolej Kediaman Sakura yang dah berusia 6 tahun ni =D


Gambar2 posing dari Gadis2 Sakura ....


Antara yang jamming kat sini, dah penat main skate , jamming pulak dieorang...


Autoshow......
Aku Ajk Charity Konsert. Charity konsert malam 18hb tu malam kemuncak. Berlangsung di DETAR UNIMAS. Aku diberi tugas sebagai penyambut tetamu dan cek tiket malam tu. hehehehe =)
Selamat Datang ~~~ Selamat Datang ~~~




VIP ----------------->>>


Sonar Tribal. Band dari Sarawak.


Penari2 dari Kolej Bunga Raya


Funky Crew. Aku memang suka tengok mereka2 ni nari. Semmat!! =)


Disebabkan kenakalan, kebisingan & keaktifan junior2 aku malam tuuu

------------------------------>>>>

   <<<------------------------
Aku kena panggil jawab teka teki dengan mamat baju hitam tu. Nasib baiklah mamat tu junior aku.
Teka-teki yang diberi : Dalam banyak2 tali, tali apa yang panjang?.
 Mamat tu dah jawab dulu jawapannya tali yang panjang. Dah dia jawab betul, aku bagilah jawapan lain. Jawapan aku tali perut. hahaha. merepek meraban aku ni..........



Semua tertunggu konsert ESTRANGED malam tu sebenarnya... Nah!!! Melompat2 lah korang depan stage tu!!


Tengok gaya Estranged buat trademark kolej kami
SAKURA "KAWAII"


ERA & ESTRANGED


Bersama orang2 kuat event  6th Years...



Hasil jualan konsert ni kami salurkan ke Jabatan Radioterapi dan Onkologi , Hospital Umum Sarawak.












eeh!!!.. masuk Harian Metro, 22 Disember 2011, m/s 9 .











Tahniah Kolej ku sebab dah berjaya mengadakan Konsert Amal sempena Ulangtahun Kecemerlangan Kolej Sakura yang ke-6. Aku sayang Sakura <3. Harap2 aku dapat stay lagi kat Sakura untuk sem depan.
Walaupun penat masa tu, tapi aku enjoy juga dengan konsert malam tu dengan kawan2. Rasa seronok juga dapat jumpa artis kan. hehe. Dah lah malam tu tepat pukul 12.00a.m, 19 Disember birthday aku. Tapi event belum habis lagi. Kepala dah pening, perut dah lapar, badan dah letih, handphone dua2 asyik bunyi je kol masuk, mesej masuk dari kawan2 aku yang nak wish aku. Sorry kawan2 aku tak jawab disebabkan event ni lah. Tapi di masa hari lahir aku, aku dapat gambar dengan mereka2 di bawah ni........ Best =)



Rich, Hanafi , Andy & Dj Radio ERA kitak di Kuching, 96.1fm
Tapi kenapa ramai yang tergila2kan Andy? hehehe 


=]=]=]

No comments:

Post a Comment