Hello Hello

07 December 2011

Karnival Kokurikulum



Hari ni ada Karnival Kokurikulum UNIMAS. 
Tak banyak words dalam entry kali ni, just enjoy the photos je ok.




Ok. masa ni aku tak datang lagi.
Datang lambat. hehe


Satu kamera je dipamerkan.?


Perkhidmatan polaroid photo di booth Kelab Fotografi & Media Digital. Sekeping RM5.

Saje2 nak try polaroid.






Yang ni macam booth Kelab Muzik














Persembahan dikir barat











Yang ni booth Kelab Fotografi & Potrait. Cewahhh Tia........ =)








 






Ann ajak aku pergi booth ni. Maybe yang buat seramik dalam acuan tu kot. Bukan main seronok die buat bende tu, punye lah lame kat tempat tu. Aku pulak rasa macam tak interested je nak pergi booth tu dan buat bende tu. Lama kelamaan baru aku tahu kenapa dan siapa punye ahli kat booth tu. hehe. Patutlaaaaa ....












Tiba2 nampak kawan2 aku ni berpakaian macam ni. Rasa teringin pulak nak bergambar.












Kawanku Ain, buat persembahan tarian Iban. Aku tak berkesempatan lagi nak menari tarian Iban . hehe



Sorang bajet macam Farid Kamil, seorang lagi bajet macam penyanyi Indie. hehehe. Jangan mare yeeeee =)







Wah.. macam best je aku tengok tadi.












Ni pun lagi best juga..













Kawanku, Anis. Sejak masuk silat ni, terasa kuat juga bila dia pukul. Nak challenge pukulan & cubitan bisa aku ke? hehe













Our Prof. Menunggu kesinggahan TNC ke booth tapi tak jadi sebab hujan lebat petang tadi.




















Buat entry ni masa kepala tengah pening. Ni lah hasilnya. Gambar2 pun tak banyak diambil hari ni. Mood berubah pulak masa sampai kat sana tadi disebabkan tut!tut!tut!. Memang rasa rugi sangat tak ambil gambar banyak2. Sebab gambar itu kenangan.

Selamat malam
=]=]=]

No comments:

Post a Comment