Hello Hello

13 October 2011

Banyaknya Aktiviti !!!!


Wahhh.... Minggu ni bermula lah aku untuk memenatkan badan dari subuh sampai tengah malam tiap2 hari. Tapi, bak kata mama,   ' jangan merungut ye nak , kamu kena terima semua tu ~~~ '  . hehe. Sekarang dah start kumpul assignment, tutorial, nak midterm lagi. huh. Agak2 memang sekali gus buat itu ini minggu depan. Letih memang letih. Sekarang tiap2 malam dah ade latihan Citrawarna ditambah pulak dengan meeting. Terpakselah membahagikan masa untuk pergi dua2 tu dalam satu masa. Ditambah pulak dengan assignment satu persatu. Tutorial lagi. Duit Pertekma lagi. wow! Ni baru aku yang ikut aktiviti untuk Pesta Konvo minggu depan. Belum lagi orang yang kendalikan event tu. Mesti lagi busy & banyak skip kelas. Tapi aku tak pernah lagi skip or ponteng kelas eh. haha.

Memang minggu depan rasa macam seronok sangat sebab minggu depan adalah Konvokesyen untuk graduasi2 UNIMAS. Maka dengan itu, banyaklah aktiviti2 yang akan diadakan bagi memeriahkan lagi Pesta Konvo minggu depan start hari rabu sampai ahad, 5hari tuh. 


Tengok tu... Macam2 ada... 


 


Ade Imam Muda lah.. hehe =]=]=]











Banyaknya aktiviti......... Tentatif Pesta Konvo pun aku ade salin sebab aku rasa excited sangat nak pergi tengok. Ade Battle of The Band, Petandingan Shuffle, Senam Tari, Nyanyian, Konsert Perdana, Street Dance & yang paling tak sabar Citrawarna lah . Sebab aku masuk nari lagi tahun ni. haha. Tapi semuanya minggu depan antara hari Isnin sampai Jumaat. Hantar  due assignment DSA & CS Lab , Database Lab, MidTerm Statistic, QuizMultivariable Calculus, Citrawarna, jaga gerai Pertekma, jaga gerai Kelab Photography & meeting~ meeting~duit~duit. Macam mana ni? Pagi sabtu ni ade Hari Sukan Sakura kat kolej kediaman aku, petang sampai malam pulak ade Gathering CS Day kat Fakulti. Ahad ade discussion dan latihan lagi. Bila nak study & start buat assignment ni Hamizah Anuar??? aduiiii ~~~ Semuanya akan jadi last minute. huh

=]=]=]

No comments:

Post a Comment