Hello Hello

03 October 2011

Fiesta Aidilfitri UNIMAS

Dah abeh raya dah hujung bulan September tadi. Maybe sebab banyak program yang dianjurkan oleh Unimas, so lambat sikit nak buat event pasal raya kat sini kot. 2hb Oktober, ada event namanya Fiesta Aidilfitri UNIMAS.  haha. Makan free oi. Sapa tak nak. Bawa pinggan mangkuk belanga sudu garpu botol air sendiri kalau nak makan sana. Sebab setiap kolej sediakan makanan je. Walaupun masa tu hari hujan tapi ramai jugalah yang datang. Kalau tak hujan, memang lagi ramai la kan. Itu pun nak ambil makanan kene berpayung berbaris panjang. huh. Aku memang tak selesa sangat kalau kat tempat yang penuh orang sesak ngan orang. Tapi nak pergi juga. haha. Tahun lepas aku tak pergi, tu sebab tahun ni aku nak pergi. Aku pergi ngan zidane. Rajin betul zidane, duduk kat lua walaupun hujan masa nak pergi tu lebat tapi datang juga jemput aku kat kolej. hoho. 

Aku datang sana selamba macam datang rumah orang. Bajet pinggan cawan semua disediakanla, nasib baik lah zidane bawa tupperware ngan botol. tapi nak makan pakai ape? haha. pandai2 sendiri. Kolej Sakura kolej aku buat laksa sarawak. Dieorang tolong cedokkan makanan, dapat sikit jela kan. Tak boleh ambil banyak2. Memang nyaman lah. Tapi aku makan sikit je sebab zidane dah gaul dengan sambal. Pedaslah, aku tak tahan pedas. Dah lah makan pakai tangan. Pastu pergi kolej bunga raya ambil sate. Tapi sorang due cucuk je boleh amik. Tak pela. Asalkan dapat merasa. Pastu pergi gerai kolej mane ntah ambil mee rebus. Uhhhhhhh. Something wrong with the food, kami bagi dekat budak laki kawan kiteorang. Dah lah tiga2 orang tu datang bawa diri je semata2. Lagi lah selamba kan. Ingat ade orang tolong suapkanla. haha. Lepas makan tu, ade persembahan dari setiap kolej. Macam2 persembahan. Nak tergelak ade boring ade. Tapi takdelah aku tunggu situ sampai habis event, aku balik awal. Kepala pun dah pening sebab tak tahan berhujan kot. 


Ade muka aku juga lah tu. Nampak x? hehe




Zidane tengah ambil sambal


Ramai betul orang datang kat gerai Kolej Sakura


Muka bahagia =)


Ni lah 3 orang yang selamba sangat tu ........


And the nice one masa tu, akhirnye terserempak juga walaupun tak tegur, tak bercakap, tak sembang, tak pandang. At least dapatlah juga kan nampak muka kita yang tak seberapa cantik ni. huhu. Kelam kabut kol mama. Oh mama memahami kegelabahan aku masa tu. Zidane pulak dok mengacau aku. Hampeh tol. haha. Nice event. I like it =]=]=]

No comments:

Post a Comment