Hello Hello

10 October 2011

Hari ni genap sebulan dah Hariz salah seorang dari kawan Fit aku masa sem lepas berhenti dan balik semenanjung .Die balik 10sept, bulan lepas lah. Aku dan ade lagi beberapa orang kawan2 aku hantar die kat airpot hari tu. Memang sebak lah juga bila tengok die menangis sebelum die berlepas tu. Aku tahan je. Yelah, die dah macam abang aku kot. Brader Hariz. haha. Die ni memang selamba orang nya. Satu tabiat yang die suka buat. haha. Itu rahsia. Sesetengah orang je yang tau. Sem lepas lah yang paling seronok. Die ni design untuk buku fakulti untuk intake baru sem ni lah. So, aku antara salah seorang model dalam buku tu. Dalam pada masa yang sama, aku ngan die jugalah ditawarkan untuk menjadi model video untuk projek budak2 cinema kat FSGK. haha. Sebelum die balik, aku, nizam dan anis pergi teman die beli kek lapis dan cenderamata sikit. huhu. Bila lagi ko nak datang sini eh Hariz??? haha


Thanks gelang untuk aku  =)







 Gambar kenangan kat bawah ni..... hehe
DramaSketsa Band







Buku fakulti design dari Hariz. Ingatkan kat muka depan je ade gambar aku, kat dalam ade lagi ko letak ye.... hoho


Pic edit dari Hariz juga. Dapat album BR free lah...
Agak2 boleh tak ko bawa aku jumpa Broken Riffs??? haha =) 

Edit dari Hariz juga... Thank you =)


Teringat pulak kat Hariz. So, ni entry untuk die la. haha. Panjang umur kita jumpa lagi. Semoga berjaya dalam bidang yang diminati. Kreatif , Berseni & Berjiwa Muzik. Agak2 dah nak kahwin jangan lupa ajak tau. huhu. Jangan lupa kami2 ni semua. FRIENDS FOREVER bro =]=]=]


No comments:

Post a Comment