Hello Hello

16 October 2011

Sabtu punya aktivit

Akibat rasa penat + letih + sakit2 lenguh2 badan semalam, aku sempat berFB & berTwitt je. Nak berBlog tak sempat, dah ngantok. hehe. Pagi semalam aku pergi Hari Sukan Sakura iaitu hari sukan kolej aku. Aku masuk futsal. Main kalah mati. Aku group yang last, bila lawan pusingan pertama terus kalah. haha. 2-0. Aku masuk sebab nak merit je. Apelah aku ni, tak ada semangat kesukanan betul. Yelah, merit aku still sikit ni, dah la name aku kena kiv kat kolej ni. Lepas dah kalah tu, terus balik bilik tukar baju nak pergi makan. Lapar betul masa tu.












 
Bola tampar


Bola Jaring

Sape la ni.. haha





Dah kalah balik lah aku ngan nain. Pastu keluar pergi Brunch  ( Breakfast+lunch) . Pastu karoeke kejap. Release tension. =)







Petang tu sampai malam aku pergi Gathering Day untuk course aku Computational Science. Ade station game & bbq. Kalau dah course Computational science memang semuanya tentang mathematic la kan. game pun melibatkan nombor juga. .. hehe 







3rd year CS


3rd year CS


1st year CS





















Aku ngan Hafiq je geng melayu. Anis, Epan ngan Man tak dapat datang. Vance pun same. Geng ngan mamat ni jela.. haha



 Group 6

Group aku menang nombot 2 untuk stesen game. haha. Seronok2!!!
Walaupun penat hari ni. Tapi aku enjoy hari aku hari ni. Lupa seketika aku dengan assignment dan ketensionan aku. haha.. =]=]=]





No comments:

Post a Comment