Hello Hello

04 August 2011

Kemasalahan melanda

 Masing2 ada masalah sendiri masalah dunia masalah peribadi ~~~ luahkan jangan simpan dalam hati boleh cerita di kedai kopi~~~.. Tu dia lagu dari Malique ft Salam. Memang sesuai pun. Memang sekarang tengah ade masalah. Ingatkan dalam bulan puasa takde masalah, tak cari masalah & tak dapat masalah, tapi aku hanya mampu bersabar. Dugaan tu. Masalah nak mengon9kan diri pulak sekarang. Tak taulah problem tang mane. Bil da bayar. Bila on9 boleh, tapi tak boleh nak search google ke facebook ke twitter ke blog ke. Hanya ade mase2 tertentu je. Aikkk??? Tak kan nak ikut mood juga kot. haihhh. Tapi sejak due menjak ni, bila aku on9 jarangla aku nak on facebook or twitter. Mood takde ke arah itu, tapi mood ke arah search perkara lain, ke arah perkara yang diperlukan, memerlukan & yang perlu. cewaahhhh !!! Bila mau ok ni. Apa masalahnye BB? Internet? Laptop?

Ni lagi satu masalah otak. Haihhh. Awat ingat bende tu balik? perasaan tu datang balik. Please! Please! Go Away la! Jangan kacau la! Aku nak lupakan semua tu. Kepala otak asyik dok ingat bende2 merepek tuh watpa Hamizah Anuar? Dah kena ceramah ngan mama pun bende tu hinggap balik dalam kepala otak ni. Padahal orang tu ade ingat ? Usah perasan ! Manelah ko tali? Sik nampak juak tok !

Lagi satu masalah berbelah bagi. Serius memang aku tak suka berada dalam situasi di tengah2. Tersepit & terhimpit. Berbelah bagi antara saudara mara atau mama& ayah. huh. Bulan puasa ni nak duduk rumah saudara atau nak duduk ngan mama& ayah? Nak puasa dengan saudara atau puasa ngan mama& ayah? Due2 kesian. Dahlah bulan Ramadhan ni la bulan last yang aku nak duduk kat rumah ni. Lagi sebulan je lagi cuti. Lepas ni dah nak masuk Uni balik. Entah bila nak balik lagi. Entah bila ade cuti panjang macam ni lagi. Ntah ade ke tak. Yang mana satu ni???

Problemo! Problemo! Subhanallah ...... Hendaknye lah masalah di kurangkan. Kesabaran dilebihkan. Amin. =]=]=]

No comments:

Post a Comment