Hello Hello

17 August 2011

Nasib baik



First of all nak ucapkan Selamat Menyambut Nuzul Al-Quran hari ni. Bulan puasa ni perbanyakkanlah membaca Al-Quran. Bila kita baca Al-Quran buat hati kita sentiasa tenang. Dalam keadaan banyak masalah pun hati tenang je nak menempuh segala masalah tu. hee =). 

Ni nak cerita pasal tajuk entry kat atas tu lah. Semalam, Senarai penempatan Kolej Sakura Sesi 11/12 dah keluar kat dalam Fb. Kawan2 aku dah cek. Dieorang2 dok tanya aku dapat kolej ke tak, padahal aku belum cek. Takut tak dapat. Bila aku buka doc kat dalam group tuh, mak oi banyaknye nombor. Aku pun mencarilah no matrik aku sampailah habis senarai tu, tak jumpe2 no matrik aku. Aku dah mula cuak, air mata dah bertakung sebab takut tak dapat. Kali ke-4 cek, huh !!! Ade no matrik aku. NASIB BAIK. SYUKUR ALHAMDULILLAH. Apa lagi, bergema rumah aku menjerit seronok. haha. Sorry kat mama yang masa tu tengah masak kat dapur, yang ayah pulak tengah tengok tv kelam kabut tengok anak dara ni menjerit sorang2. hehe. Sampai hari ni dah masuk 11 kali aku buka doc tu cek no matrik aku ada ke tak. Nak sure sangat2 takut tersalah no matrik. 

Tapi kesianlah dekat kawan2 aku yang namanya dalam waiting list bila dah baca doc yang di post kan juga kat dalam fb semala.


 Bila dah lega dapat kolej, ade pulak lagi satu masalah yang datang....


Aku nak duduk mana nanti? Flight aku 8/9, 3hari lagi baru boleh daftar. haha. Lawak pun ada masalah aku ni.  Ingatkan boleh lah daftar awal. Aku balik sana awal pun bukan saja2 tapi aku ada meeting kat Fakulti. Tak pe lah, mama kata tu takde masalah sangat, janji kamu dapat kolej. Aku nak mintak dan mohon kerjasama besfren aku kat sana, tumpang tinggal kat rumah untuk 3hari. Lagipun barang2 aku semuanya ada simpan kat rumah dia. Harap2lah boleh =)
  
=]=]=]

2 comments: