Hello Hello

03 July 2011

Awal July ..........

Sudah 3 July hari ni... Mood masih pelik, buat bende yang tak pernah dibuat sebelum ni. Jiwa pulak dah tak ada gelora2 macam lagu Yuna tu, ade ombak sikit2 je. haha. Hati sudah tenang. Fikiran pulak, memang banyak berfikir. Terima kasih KLASIK fm. Sebab ape??? Sebab sejak aku cuti duduk rumah ni, dari pagi sampai petang radio kalau buka mesti mama dan ayah buka Klasik fm. Sebab mama ayah aku berjiwa lagu2 klasik fm, lagu lama2. Aku pun dah berjiwa sekali dah ni. Memang best juga kadang2, sebab ada maksud disebalik lirik lagu2 tu... Kalau tak caye cubalah dengar sekali sekala. hahah

Mama pulak sekarang ni dok demam sebut nama HASSAN je. Itu Hassan Ini Hassan. Apakah? Kenapakah? Mengapakah? Mentang2 lah IM Hassan da jadi IM 2011 ni. Ape2 jelah.....

Alhamdulillah... Dah masuk bulan July. Permulaan bulan July yang ada baik sikit. Semoga bulan July ni lagi better dari Jun. Tolonglah jangan buat perangai. Sebab nanti aku pun buat perangai juga. Perkara2 yang aku buat semuanya berdasarkan mood aku. Tolonglah paham ye. Perkara2 apa pulak lah yang akan terjadi dalam bulan July ni???. Tunggu dan lihat saja...

Hamizah Anuar memang suka berkawan....
Asalkan kawan dengan ikhlas.....
Tapi kadang2 tak tau nak cari kawan atau berkawan......
Berkawan ajelah..................

Berkawan biar beribu ... Berkasih biar satu <3<3<3 =]=]=]


No comments:

Post a Comment