Hello Hello

08 July 2011

Tahniah utk mereka ....

Tahniah TOMOK & AYU yang telah dinikahkan pada 1 Julai, majlis persandingan belah perempuan pada 2 Julai, kelmarin majlis persandingan untuk rakan2 artis dan orang2 yang menyokong karier nya dan pada 9 Julai nanti majlis belah keluarga Tomok pulak. Kahwin macam adat Jawa tuhhh.. huhu. Isteri Tomok cantik lah. Sesuai sangatlah ngan lagu Tomok, Bagaikan Bidadari tuh =). Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat ye.....


cantik betul inai kat tangan Ayu. I LIKE =)


Tahniah buat pasangan artis paling HOT, sapa lagi kalau bukan MIZZ NINA & NOH HUJAN. Yang ni pulak kahwin bertemakan budaya Jepun. Memang nice la siap ada bunga SAKURA lagi. Sakura??? Tu nama kolej kediaman aku kat Unimas. haha. Memang cun lah =). Mereka berdua diijabkabulkan pada 1 Julai. Semoga perkahwinan kekal selamanya. 


Bestnye kalau dapat sweet2 macam kat atas ni =)


Congratulatios juga untuk ELECOLDXHOT yang memegang gelaran juara Showdown 2011 malam rabu 6 Julai tadi. Dapat RM50 000 tuhhh. Tapi aku minat HMC Phlow. Syok tengok dieorang nari oooo. Tapi rezeki menyebelahi ECX kan. Apa2 pun HMC Phlow, Bounce Stepperz dan Rokustep dah buat yang terbaik kat final kan. Tahniah juga =)


Elecoldxhot



HMC Phlow : I suke yang baju biru tu. Nama die Fuzz kalau tak silap. hehe =)

Cepat tidur cepat bangun esok subuh2.......
Selamat malam all...... =]=]=]



No comments:

Post a Comment