Hello Hello

16 July 2011

Selamat Hari Farah, 20

Happy Birthday to you Farah Azimah
My BESFREN sem1&2 @  KMPK
Semoga panjang umur & murah rezeki
Semoga berjaya dalam hidup <3


Love u farah kurus .. hehe


Ingat tak, ade yang pernah cakap kita cam kembar kan ...


Sem1 & 2 kita selalu sama2 kan =D


Time ni kita pakat pakai baju jenis sama. hehe

Masa dulu tu tak nak reverse balik. Tapi ingatan aku boleh nak reverse balik. hehe. Aku rindu & sayang ko Farah. Terima kasih ko selalu ada masa aku susah senang sedih & gembira. Rindu lepak2 cam dulu. Masa tu kawan2 ko dah jadi kawan aku juga. Terima kasih pernah jadi kawan rapat aku dulu. Panjang umur kita jumpa lagi ok .... =]=]=]




1 comment:

  1. thank you miza sayaaaanng!
    aku pun rindu zaman2 kte lepaak dulu!
    thanks jugak sbb selalu dengar prob aku, share gelak sama2. heee.
    rindu kau weeeh!

    ReplyDelete