Hello Hello

26 July 2011

Rindu kat ANN

Bila terasa rindu UNIMAS mestilah kena rindu besfren yang selalu fren ngan aku kat sana kan. Dah masuk tiga bulan cuti sem dah ni. Hari2 yang lepas, aku ada cakap kat mama yang aku terasa rindu pulak kat UNIMAS. Tapi mama jawab, 'Aik, tak rindu kat mama dah ke???'. Aduh, buat ayat sadis pulak mama ni.. Bukan tak rindu, tapi tak pernah cuti lama sangat camni perasaan rindu nak belajar tu datang lah. Otak ni pun dah berkarat dah ni. Nak asah pun dengan main Sudoku kegemaran tu je. Itu pun tak cukup. haha. Akhirnya, tadi aku dapat juga kol Ann, kawan yang sentiasa ada bersama ngan aku kat fakulti, bekas roomate aku masa sem 1, dan bila aku nak keluar mana2 dialah driver nye. Pasni aku ganti lah ye. Pinjam kereta je ye Ann. haha. Thanks Ann, dengar aku merepek merapu. Ko memang suke melayan aku kan. Jangan lupa nanti aku balik bulan September, jemput aku kat airpot ye. I Miss You So Much Fren.













No comments:

Post a Comment