Hello Hello

22 July 2011

J u m a a t

Alhamdulillah, due2 tapak tangan aku yang bengkak akibat melecur semalam dah ok. Dah boleh pegang sana sini dengan normal. Semalam, Hari Sukan sekolah adik. So, makanan untuk budak2 sekolah sampai ke makanan untuk cikgu2 semua tempah kat mama. Adoinye pun!!! Memang penat tak terhingga aku. huh.

Malam ni pun ade catering kenduri kawan ayah aku. Tak berapa sibuk sangat sebab lauk2nya agak senang untuk dimasak. Jadinya, pagi tadi sampailah ke tengahari aku dapat temankan Aliya untuk membereskan ape yang patut die nak buat sebelum masuk Uni ni. Memang agak rumit juga nak masuk Uni ni, kena buat itu ini. Depends on Uni masing2 lah kan. Lain Uni lain prosesnye. 



Banyak air ko minum tapi tak penuh2 juga kan. haha =)


Memang agak kelam kabut jugalah Girlpren aku sorang ni. Nasib baik, aku tak buat sekali ngan ko. Kalau tak, dengan aku2 sekali huru hara nak buat itu ini. haha. Joking je Aliya =). Apa2 pun, dah selesai juga apa yang ko nak buat hari ni. Yang selebihnya, selesaikanlah dengan secepat yang mungkin walaupun lebih kurang sebulan lagi nak masuk Uni, tapi nanti nak bulan puasa penat pulak. Yang bukan bulan puasa ni pun dah semput ke sana ke mari. haha.  

IF YOU WOULD BE LOVED, LOVE & BE LOVABLE <3
Jangan jadi macam cerita ANNISA malam semalam pulak.  

Aku jadi orang dapur sepenuh masa nampaknya dalam beberapa hari ni. Ok juga tuh, dapat buat kerja sambil berangan. hehe =]=]=]

No comments:

Post a Comment