Hello Hello

20 July 2011

Kamek nangga HP hari tok

Tiba2 je klaka Sarawak =]=]=]




Thanks Girlprens ku yang tersayang. Ada masa free hari ni aku ajak mereka2 ni tengok HARRY POTTER.  Sorry kat Girlprens aku sebab aku yang ajak tapi aku takde transport. Bukan takde transport, tapi takde lesen lagi sebenarnya. haha. Tahun lepas tengok yang part 1 punya pun kat sini juga. To Eka, ko tidur ke tadi? hehe. 


4 Tiket untuk 4 Dara =]=]=]


To Daniel Radcliffe, kita bukan seumur ke??? Start movie you yang first lagi I dah tengok & minat dah masa kecik2 dulu dan sampailah sekarang. Selalu movie you keluar I mesti tengok kat cinema, cuma ada dua movie you yang lepas2 tu I tak sempat nak tengok kat cinema sebab busy kot. I mintak kawan download je. hehe. Dulu you comel giler lah. Dari tahun ke tahun you makin hensem pulak I tengok bila dah besau ni. haih. Kayu sakti you tu dah macam pencucuk sanggul I, tapi broomstick you tak samela macam yang ada kat rumah ni. haha. Tajuk Keramat Maut tapi nasib baik you tak maut kan dalam movie tuh. Anak you dalam movie tu comellah. Lepas ni takde lagi ke  sambungan cerita untuk anak you, Albus Severus Potter (rasenye ejaan betul kot) ? huhu (gedik je ayat aku).


yang ni ke muka anak Harry Potter tu?. Tak lame la scene anak die tuh. huh



haaaa... memang sama kayu tu dengan pencucuk sanggul rambut aku. haha =)


Avada Kadavra, Expecto Patronum, Flipendo, Lumos, Riddikulus, Serpensortia tu je spells yang aku tau. Tak taula betul ke tak ejaan tu.


 HARRY POTTER THE BEST MOVIE EVER. I LOVE IT  =]=]=]



No comments:

Post a Comment