Hello Hello

18 July 2011

cukup 5 dah

Hari ni hari Isnin. Memulakan hari dengan hati yang tak tenteram & gementar. Dan kemudiannya ada sedikit rasa  hilang keyakinan diri. Ni semua pasal kau TIANG!!! Tak pernah2 sebelum ni baik2 je aku tengok kau, tetiba pulak kau nak terbaring atas jalan tuh. Takpe, dalam hati cakap sabar , dalam fikiran pulak teringat orang pernah cakap aku ni kan macam tiang. So, jangan salahkan tiang ok. Semua dah ditentukan. Please try again later just for that Tiang. Fine !!!

Tapi semua2 tu aku da lupa sebab petang tadi mama bagi kebenaran aku keluar Dating lagi dengan Girlprens tersayang untuk minggu ni. Kali ni cukup forum 5. Zie dapat balik Teluk Intan. Adik die yang kunun2 ala2 'Safie Sali' yang temankan pergi dan balik. Sebelum ni, berlima je keluar. Yang lain tu bukan nak cakap tak nak keluar. Tapi busy dengan hal masing2. Lepas ni panjang umur kita kumpul ramai2 macam dulu2 tuh. Tadi Ijat kesayangan Eka pun ade. Baguslah. Jadi photographer sementara kat Taman tadi. Dok lentok sana sini mengalahkan kiteorang yang tengah posing. hehe. Makasih ya misaeh & dobby die =). haha. Dok main kat taman dah macam orang luar Teluk Intan pulak. Macam tak pernah pergi taman je. Dahla tengah panas terik. Tapi aku happy sangat =]=]=]
Macam biasa ada gambar copy from Aliya & Eka, sorry sorry..hehehe



Semua pandai posing kan =)



Buai laju2... Saya nak kawen dengan anak Datuk!!! Tan Sri !!! boleh??? hehe


pic from canon Aliya





Sorang dapat dekat..sorang lagi dapat jauh cam aku kat seberang...... heee


huh...manisnya kurma ini...lagi manis dari cornetto sunday chocolate ku...
hehehe <3<3<3 =)


Saya sayang sangat kat ZIE, KUYA, ALIYA & EKA <3<3<3

Semangat esok untuk yang lain..... Senyum .... =]=]=]

No comments:

Post a Comment