Hello Hello

07 July 2011

Kereta jadi Robot jadi Transformer

Tajuk macam ape je kan. Aku tahu ramai yang dah tengok Transformer dah. Dah lebih kurang seminggu keluar dah kan. Yang dah tengok, ade best kah ? Yang belum tengok tu pergilah tengok sementara cerita ni masih ada kat panggung wayang ye. Kalau malas dan nak save money, download jelah kan. Boleh tengok ulang2. Aku pun dah tengok petang tadi. Tengok berdua dengan girlpren aku yang sorang tuh. Girlpren yang lain rupanya dah tengok dulu. haha. Aku memang minat robot2, kereta2 ni sejak kecik lagi. Ade juga aku beli dan kumpul bende2 tu masa dulu. Memang minat aku serupa macam budak lelaki. Tapi still perempuan ok. Sekarang pun ade tabiat juga mengumpul robot2 dan kereta2 ni. Tapi kumpul gambar jela. Tak kan lah nak berperangai macam kecik2 dulu kan. Coment aku untuk movie ni, memang banyak suspen, kadang2 ade part yang slow je macam nak lentok je tengok, ade part yang rasa cam nak marah je, ade part yang sedih sikit, ade juga part yang lawak dan yang pasti ade juga part yang WOW!!! bagi aku yang macam tak cukup umur lagi nak tengok. kunun2. haha. Tapi keseluruhannya bestla bagi aku. Yang aku suke tengok kereta dalam ni semestinya kereta Ferrari merah itu. Wahhh !!! Saya nak yang itu !!! Cantik dan smart dowh !!! =D
Layan gambar yang aku kumpul dari dulu dan sekarang .....alaaaa kat google pun ade juga kan..........




Optimus Prime



Sentinel Prime


















Boleh tahan jugalah pelakon wanita ni



haha... yang depan itu yang saya suka2 sangat2 ni................. =]=]=]



rasa macam nak jadikan kereta idaman je
merah itu menarik, tertarik ..........=]=]=]


Girlprenku Atiqah Sam, makasih banyak2 teman aku
sayang kau lah .. haha =]=]=]



Due2 dah ngidam aiskrim kan.... Singgah McD dulu sebelum balik.... nanti kempunan pulak kan... =]=]=]

Puas hati yaw !!!
Esok jalan raya, lampu isyarat tatap wajah aku lagi ye. 
Tapi jalan lain pulak.
Dan selepas itu menempuh waktu2 yang agak busy.
Harap2 sempat on9 esok...
Malam semua.... =]=]=]

No comments:

Post a Comment