Hello Hello

15 June 2011

Berarak mendung kelabu ~~~

Pagi hari ini tengok cerah je. Bila sampai tengahari mendung pulak dah. Pastu hujan. Bak kata peribahasa ku sangka panas sampi ke petang tapi hujan di tengahari. haha. Hujan rahmat tuhhh.Tengahari tadi aku nak ikut mama pergi hantar makanan kat SK Convent. Cik Nona tempah bihun dan kuih karipap untuk bagi kat budak2 choral speaking yang akan bertanding hari ini. Gudluck untuk adik2 semua. Buat yang terbaik dan semoga berjaya macam tahun yang lepas2. Aku nak ikut sebab saja ja, boring pulak asyik terperap je kat rumah. Bila dah pergi kat sekolah, macam biasalah jumpa cikgu itu terserempak dengan cikgu yang ini. Tanya macam2. Penat nak jawab eh. Susah betul jadi pelajar popular dari sekolah rendah dulu lagi, sampai ke mama pun popular juga kat sekolah tu. haihhh. Tapi yang selalu aku dengar mereka2 akan cakap "Mizah tetap kurus, maintain je". Susahlah nak cakap kalau makan banyak tapi berat badan taknak naik2. huhu. Lepas tu, hujan lebat, kilat dan guruh. huh. aku memang takut kalau masa2 macam ni. Tapi nasib baikla Sk Convent dekat ngan Sk St.Anthony sekolah adik. Masalah pulak payung dalam bonet. Terpaksa keluar basah kuyup ambil payung pastu jemput adik kat sekolah. Memang macam dah lama tak main hujan kan. Sampai sekarang pening kepala aku tak hilang sebab kena hujan tadi. Itu saja untuk post hari ini. papai =]=]=]

inilah muka si Gemok Tahun 1 

basah kuyup

No comments:

Post a Comment