Hello Hello

30 June 2011

Top Ranking : Lagu Kisah Hati

Tarikh 30 Jun hari ni, tarikh last untuk bulan Jun. Kejap je masa berlalu, esok masuk bulan Julai. Apa yang dapat dalam bulan ni ??? Macam2 bende dapat belajar dan terjadi dalam otak, hati, diri sendiri dan disekeliling aku. Dah 2bulan cuti ni hanya duduk di rumah dan tak bekerja, cari kerja pun tak. Lagu sekarang yang tengah hot , first ranking dalam otak, hati dan diri aku still lagi lagu KISAH HATI dari ALYAH. Lagu ni dah kekalkan ranking nye sejak sebulan yang lalu. haha. Sampai bile nak bertahta dalam diri aku ??? Tunggu sampai bila jiwa berubah. cewahhh... Orang tengok wa macam happy2 je hari2, tapi dalam hati sape tau ma....... Macam lagu ni juga ma.... Layannnnnnn =]=]=]

Hatiku Hatimu 
Menjadi Satu Cinta
Ku Rasa Hadir Mu
Menyempurnakan aku

Tapi..........
Cinta Bukan Milik Kita
Semua Harus Berakhir

Cinta Kau Dan Aku
Tak kan Mungkin Bersatu
Untuk Saat Ini
Di Dunia Ini

Mungkin Kita Bersama 
Nanti Di Atas Sana
Biar Ku Setia
Menjaga Cintamu

Selamanya.......................

Aku tetap seperti dahulu tapi wat relax2 sudahhh.... Nak , Nak.. Tak Nak ,  Sudah ......
mood PELIK hari ni... Minta maaf kepada sesiapa yang dah jadi mangsa merepek saya =]=]=]

No comments:

Post a Comment