Hello Hello

18 June 2011

Terima kasih

Dah pagi, dah masuk hari sabtu mata aku masih segar tak tidur lagi. Ni kali pertama aku duduk rumah lambat tidur sampai jam macam ni. Hari jumaat memang jiwa dan hati tak tenteramla kan. Pagi semalam aku on9. Memang ada terfikir nak block orang kat Fb. Sebab merimaskan. Last2 terblock orang lain pulak. Haihh. Kebetulan ke dengan perasaan aku ni? Aku terblock kamu. Lepas tuh, aku unblocked balik. Rupanya kalau kita unblocked orang tu, automatik orang tu kena remove dari friend list. Laaaaa. Baru aku tau. Selama ni aku jadi stalker kat Fb, maksud aku cek apa yang terbaru Mark Zuckerberg buat kat Fb, takde pulak aku tau tentang block tu. Memang dah nak jadi nak buat macam mana kan. Bia jela. Tak kan aku nak add balik. Nampak beno aku terhegeh2 kat die. Kalau die ade rasa nak friend balik ngan aku die add lah. Kalau tak nak, wat macam tak pernah kenal tak pernah sayang je. Kalau aku add pun nak ke kamu approve kan. Baik tak payah. Dah orang tak nak watpe nak terhegeh2 kan. Syok sendiri je.

Thanks to my mum yang banyak bagi nasihat ajar itu ini. haha. Memang sayang sangatlah kat mama. Untuk kawan2 yang ade baca post aku semalam, thanks atas keprihatinan kamu semua. Thanks bagi nasihat dan semangat kat aku. To anis, ko memangla kan. Sampai nak post kat wall dia. Berani mati punya budak ngan ayat2 panas ko tuh. haha. Ada je bende ko nak wat lawak malam2. Mirul pulak thanks juga ko bagi tahu perkara2 yang ko share ngan aku malam tuh. Lagu yang ko bagi aku dengar tu memang aku tersentuh jugalah, tapi muzik dia agak rock sikit so takdelah aku dengar sampai mengalir air mata kan. Untuk mr. Faiz post lagu kat Fb aku, thanks juga tapi tak semua orang sweet2 dalam bercinta. Aku tau, jiwa ko pun tengah feeling2,sedih2 juga kan. Memang hari semalam tengok post mereka2 dalam Fb semua pasal feeling2 cinta, geram dan tak puas hati. Tengah musim ke sekarang ni? Untuk mr yang mintak no aku tapi aku tak bagi tu, janganlah marah ye. Terima kasih jugalah tuju lagu 'Saatku mencintaimu dari Dedali' kat aku, memang aku suka lagu tu layan je kan. Farah juga terima kasih atas nasihat kamu. Kata2 kamu memang ada betulnya.  Kamu banyak belajar dari pengalaman yang lalu dan sudi share ngan aku.

Apa2 pun biar kita hilang boyfriend tapi jangan hilang FRIENDS. Sebab FRIENDS bagi aku memang penting. Aku memang perlukan kawan dalam hidup aku susah dan senang. Yelah, kadang2 aku masih belum matang dalam sesuatu perkara sampai tak tahu cara penyelesaiannya. Terima kasih kawan2 yang gembirakan aku. HAMIZAH ANUAR sayang kamu semua =]=]=] .

nak tidur dahh..ngantok...........papai =)

No comments:

Post a Comment