Hello Hello

21 June 2011

Untuk arwah kawanku

Hari ini hari jadi arwah Muhammad Hasif yang boleh dikatakan kawan aku juga. Walaupun aku tak pernah cakap ngan arwah tapi pernah lepak sama2 ngan kawan2. Sebab arwah kawan ngan kawan aku. So bile dah lepak same, arwah my fren jugalah. Tapi arwah dah takde meninggal tahun lepas, sebab accident kat tempat arwah belajar. Masa pengkebumian arwah aku tak datang sebab masa tuh aku kat matrik dah nak dekat hari exam. Memang terkejut dengar berita arwah. Dengar cerita keadaan arwah teruk masa tuh. Tapi Allah lebih sayangkan arwah. Cuma kawan2 aku yang ada kat Teluk Intan saja yang datang. Tahun lepas Eka & Erma bawa aku ziarah kubur arwah. Lepas tu pergi singgah rumah arwah, saje ziarah mak ayah arwah. Rasa sebak pun ade masa tu. Tapi Allah dah tentukan hidup arwah macam tu. Ajal maut di tangan Tuhan dan ia datang tidak mengira usia.Doaku Semoga arwah ditempatkan di kalangan hamba2 yang dicintai & diredhai ......................

No comments:

Post a Comment