Hello Hello

26 June 2011

CUP PRIX 2011 Hari Terakhir

Hari ni hari last untuk Cup Prix. Petang tadi kol 2.30pm baru final dan masuk dalam siaran astro arena. Tapi aku hanya tengok Tv kat rumah dan hanya dengar bunyi je. Asal mat2 race masuk selekoh tajam tu je memang dah dengar bunyi dari rumah aku. Aku pergi sana pagi tadi dengan family pak andak dan adik. Temankan pak andak aku yang datang dari jauh bermalam kat rumah aku sebab nak tengok Cup Prix kat sini. Jadi aku pun jadi penunjuk arah sementara lah kan. Memang panas hari ni. Better semalam lagi. Tapi angin kuat. Tak pelah kan. 

Hari ni memang banyak jalan dari semalam. Biasalah kalau berjalan ngan pak andak aku ni memang semua tempat wajib tinggal tapak kaki. Boleh masuk or tak boleh masuk, main redah je. Setiap sudut selekoh juga kami round. Sampai yang lain semua dah duduk bawah payung penat, aku still lagi berdiri tengah2 panas snap gambar sana sini. haha. Bila aku tengok Tv petang tadi baru aku tahu serba sedikit tentang race ni. Sebelum ni tengok aje tapi tak ambil tahu. 

Kategori CP115

Entry sebelum ni aku de cakap yang aku tertarik dengan sorang mat race ni. Hari ni die masuk final lah. Aku sure die mat race semalam tu sebab aku cam moto die. haha. Dapat tempat pertama. yuhuuu!!! congrates Ahmad Abdul Kadir. hehe. Tahniah juga naib dan tempat ketiga Shahril Izzuan dan Md Rozaliman. 

Itu kamu ! Itu kamu !


Muka bro ni memang pernah tengok sebelum ni.......



Kategori CP130

Mat2 race kat kategori ni rupanya banyak gambar dieorang yang aku amik. huh. Yang aku tertarik, ngan moto  no19. Sebab no aku dan moto die warna merah. Bila tangkap gambar bukan main lagi posing ye.  Masuk final juga mat race ni. huh. Memang sukelah. Nama die Norizman Ismail. Congrates yah !!!. 

Memang baik posing camtu kan... Bagus2 nampak aku..


Bersedia........

Yang lain2 tak taulah masuk dapat no berape........








Terima kasih tunjuk peace masa aku buat video tadi ye.... haha



Kategori Honda Wave Junior

Yang ni pagi tadi terus final. Tak tahulah pulak sapa yang menang. Cuma gambar je yang ada. 








Kategori Wira

Aku ade kenal satu moto ni dan orangnye untuk kategori ni. Semalam aku ade nampak. Nama die Md Adib Rosley , 18 . Rezeki hanya dapat tempat ketiga. Tahniah juga. 

This is you Md Adib 


Yang group lain aku tak tau nama nya. Sebelum ni aku tahu pasal bende ni dalam surat khabar, majalah, internet pun kadang2 jelah. Hanya tahu warna moto, no moto. Kalau nama dieorang memang ingat2 lupalah. Sebab aku tak selalu ikut perkembangan Cup Prix. Aku suka, dari aku kecik lagi aku suka moto & kereta. Sampailah sekarang tapi dah kureng sikitlah. hehe. 






Thanks to pak andak nak bawa juga aku dan adik yang dah pergi semalam pastu pergi lagi hari ni. 


Takde lagi tempat yang tinggi ke nak diri 






Pak andak, mak andak & Aniq




Seronok tapi takut tutup telinga


Boleh saya jadi model Gadis Petronas tak ??? haha  =]=]=]

Balik rumah perasaan suka + letih macam masuk competition jalan kaki 3km.... hahaha =]=]=]

No comments:

Post a Comment