Hello Hello

25 June 2011

CUP PRIX 2011 kat Teluk Intan

Hari ni tanpa dirancang, aku, Eka & Kuya pergi Cup Prix bawa adik gemuk aku tuhh. Litar Cup Prix tu memang dekat je kat rumah aku tuh. Jalan kaki je pergi sana. Memang dari pagi tadi adik aku tak senang duduk dengar bunyi motor dieorang2 tu. Tahun lepas die pergi ngan ayah. Tahun ni mesti kene pergi jugalah. Bunyi memang kuatlah sampai kat rumah aku boleh dengar. Pada mulanya kiteorang jalan kaki. Tempat baik punya nak snap gambar kiteorang dok kat laluan corner mat2 race tuh. Sebabnya, mat2 race tu akan slow bila sampai kat tempat corner. Memang senang lah nak snap gambar. Dan masa itulah aku tertarik dengan mat race ni. Tertarik dengan gaya die. Cewahhh. Tambah2 moto die pun warne merah. Lagilah I suka kan.  hehe. Tapi tak nampak muka. Tak kenal pun sapa.

masa ni bro ni bawa slow sikit...... haha....ade perasan aku tak kat tepi??? haha =)


Time ni bro yang first dari yang lain2.... memang lu laju bro.. tapi wa sempat snap lu... wa tertarik ngan lu r....=)

Tak kan kiteorang nak dok situ je kan. So, kiteorang jalan ke rumah balik, naik kereta pulak pergi tempat lain. Sebab nak jalan kaki pun jalan banyak tutup. Sampailah kiteorang dapat masuk kat tengah padang Speedy. Memang banyak but2 jenama2 moto ni. Kiteorang tak banyak tengok moto, tapi banyak amik gambar & tangkap gambar. Bak kata Eka, kita jadi Gadis Litar hari ini. Gadis Litar bertudung. haha. 

Owh yehhh.. pandai juga ko snap gambar ni dek 


dok tepi nak kacau mat2 race tuhh

Hari ni panas, tapi kadang2 redup. Orang yang paling seronok adik aku lah. Favourite die. Asyik2 tukar astro arena, ingat masuk tv lah padahal esok kol 2.30pm baru ade kat tv.

memang sukalah kan 





Kuya takde braces dah...


Eka & Nikon die

Mesti posing punya pun.............


Ni race lain pulak

Esok Final Cup Prix... Nak pergi lagi ke tak??? Nak jumpe bro tuhhh..... hehhe....
Selamat malam =]=]=]

No comments:

Post a Comment