Hello Hello

09 June 2011

Kenduri Ulong

Salam untuk sesiapa yang membaca entry ini. Post ni agak penting sebab nak cerita pasal kenduri kahwin ulong (abg sulung KUYA) pada 5 June lepas. Kenduri ni family wajib pergi sebab nak tengok kerabat DiRaja kahwen oi.haha. Kaum kerabat Raja DiHilir tak silap aku lah. Walaupun pergi berasingan dengan ayah tapi tetap satu family pergi kan (bunyi macam banyak je ahli keluarga aku) =) . Ayah pergi ngan kawan dia , aku,mama dan adik pergi ngan Makcik Eda. Makcik Eda ni kawan sekerja Wan(panggilan mak Kuya) masa kerja bank kat Teluk Intan dulu. Di rumah Kuya lama juga menunggu pengantin datang. Tapi seronok tengok gelagat orang yang datang kat kenduri Kuya. Makanan pun boleh tahan. Kalau dah bakal mak mertua Kuya yang masak mestila ada sodap kan. hahahahahaha =D=D=D. Sempat juga amik gambar sana sini , lepas ni tengok gambo pulak .

Tengku Setia Budi & NurulHuda

mak & ayah Kuya


Tengku Nur Saliha (adk Kuya)


antara my Girlprens Kuya&Eka.


mama Eka & mama aku


ni lah Makcik Eda.
tp yang belakang Makcik Eda tu abang Kuya no2.


mama,aku & gemok

No comments:

Post a Comment