Hello Hello

24 June 2011

KL Gangster

Salam semua ....................


Tengok gambar kat atas tu, citer ni start ditayangkan pada 9 Jun lepas. Masuk hari ni dah 15 hari ditayangkan kalau tak silap aku kira lah. Sebab masa hari first citer ni keluar tiket dah habis bila kiteorang nak tengok. So,  hari tu di postpone ke hari ini. Aku berkesempatan tengok citer ni kat pawagam ngan Girlprens aku Eka & Kuya. Cadang nak ajak Alya tapi die takde. Macam kami je yang ade kat Teluk Intan ni. Wa cakap sama lu citer ni memang best bro. Pukul2, hentam2, tendang2 memang sakit wa rasa bile tengok. I takut u (tetiba ayat gedix). Pape pun tak boring tengok citer ni. Congrates to Pengarahnya ye... Pasni banyak lagi movie2 yang akan keluar yang aku rasa nak tengok. Transformer , Sekali Lagi Cinta , Harry Potter , ape lagi eh ??? Pape pun aku rancang je, tengoklah mana yang jadi nanti =). Thanks tu Eka & Kuya, pasni tengok citer lagi eh. Boringlah kat rumah kadang2.... hehe =D . Esok sabtu & ahad ade cup prix kat Teluk Intan. Nak pergi bila eh??? Tengoklah nanti.

Maharaja Lawak malam ni ..... Selamat Malam =]=]=]

No comments:

Post a Comment