Hello Hello

23 June 2011

Yang mana satu nak tengok ni ???

Malam ni banyak rancangan yang nak aku tengok. Cerciter Cinta, Semanis Kurma, Generasi Y dan Bola. Terpaksa aku tukar2 kalau de iklan. Cerciter Cinta aku memang nak tengok sebab ade SHAHIR!!! Yes aku memang minat Shahir. Lawak pun ade aku tengok dieorang ni berlakon. Shahir jadi ustaz, Rozita Che Wan jadi cikgu. Lagu2 pun layan je. Shahir hensemnye kau. Aku nak ade laki cam Shahir boleh tak? haha. Bile dengar Shahir ngaji, mak oi aku cair dowh !!!. Sedapnye dengo. Tengok Shahir baca doa pun da terpikat dah. haihhh. Wau! Wau! Wau! Aku pun ade wau juga! Ayah aku belikan. Jom main sama2. haha =D. Owh Shahir!!! aku ni peminat ko lah. Dengar tak??? huhu =)  

Kalau ade keserasian pasti akan bahagia lah, dengan sesiapa pun =)


Mama cakap cari laki yang ade janggut sikit cam Shahir pun ok & hensem. Suka rambut camtu, smart bro =)


Semanis Kurma malam ni tajuknye pasal pernikahan & pertunangan. Ade tengok kejap je. Tengok Elly Mazlin pastu aku tukar Generasi Y kat Tv i tajuknya pasal memaafkan & meminta maaf. Pasal orang bercinta ape semualah tapi tengok kejap je, hati pun tersentuh juga kejap . 

Bila ayah dah balik tukar siaran bola Malaysia lwn Lubnan. Tengok2 dah 2-1. Aiyoyo, aku terlepas lah nak tengok sapa yang gol kan. emmm. Zaquan Adha ade main jega ke ha??? Takpe nanti aku leh tengok siaran ulangan kalau ade. Ape2 pun MALAYSIA BOLEH !!!!. Congrates MALAYSIA !!! 

I LOVE MALAYSIA


To my cousin MIMI, Happy BirthDay untuk kamu. Semoga Berjaya PMR tahun ni. 




To my fren FIR, Selamat Hari Tua juga ye. Aku pernah kenal ngan kau, so aku takkan lupa lah bro. Gambar kau pun aku ade tapi aku tak nak letak mane tau kang ade orang marah pulak. haha
Selamat Malam =]=]=]

No comments:

Post a Comment