Hello Hello

13 June 2011

Kenduri lagi

Kali ni entry untuk kenduri belah pengantin lelaki hari ahad 12Jun. Tema kuning emas. Aku takde warna kuning sebab tak suka warna kuning sangat. Memang tak ikut tema pun. Bertolak ke rumah pengantin lepas zohor. Berarak guna kereta pulak kali ni. Sampai rumah pengantin, bersanding dulu lepas tu baru makan. Masakan boleh tahan, layanan pun ok dan cara hidang makanan untuk kaum kerabat belah pengantin perempuan juga memang bagus. I like lah. Makan nasi Apollo. Makan jelah walaupun takde lagi kat tempat sendiri. Lepas tu makan bubur gandum. Sedap tu memang ada, cukup bahan tapi ada tawar sikit. Minta maaf sangat sebab hal makanan memang aku banyak songeh sebab mama aku selalu masak yang sedap2. hehe. Lepas makan, lepas bergambar, salam ngan semua sedara2 sebab nak balik Perak terus.

Banner 



makan2

makyong n jihah

pengapit lelaki n pakyop

tokwan

muke mmg mntk seliang si aniq ni

my family you see

si gemok tak mkn sbb da mkn mee goreng kt kedai stgh jam sebelum kenduri
mmg tak boleh tahan lapar sikit

potong kek

suadara yang ade

ni semua buah tangan dari kenduri belah perempuan
macam2, memang banyak sangat

serve dari kenduri lelaki
puding dan bubur gandum, kuih raya pun ada

camera salah setting
tp nmpk jg muka kan =)

Perjalan balik, memang hari panas dan cerah. Singgah Ipoh dulu sebab ayah ada hal kat sana. Singgah Tesco Kampar sebab nak solat maghrib kat sana. Ingatkan ada lah Kiki kat sana, rupanya dah tak kerja dah. haih baru nak lepas rindu dek oi =( . Lepas tu pergi makan malam , banyak kedai tutup. Sementara tunggu makanan siap, aku macam nampak seseorang. Tapi dia pulak macam buat tak tahu je. Aku tak nak cakap sangat sebab aku rabun so agak kabur. I'm not sure is it you or not. Tapi your fren tu memang macam pernah tengok je kat Fb. It's ok, kalau perangai kamu dah berubah sampai macam tu sekali. Teruskanlah selagi kamu bertahan. Orait, untuk saudara mara panjang umur kita jumpa lagi kumpul ramai2. Rindu semua =]=]=]

aku memang suka jari warna macam ini selalu
tapi sebelah tangan jela =]=]=]

No comments:

Post a Comment